Valla benim bebem de 20 aylık aynı ben bi benimki sanıyordum… bizim de kelimelerimiz fazla yok geçen hafta perşembe günü 3 aylık kontrole gittik doktor herşey normal dedi. İnternetten bakıp kafanı bulandırma dedi. Konuşma 4 yaş dedi. Çocuğun kelimeleri var dedi bende internette baktım bu aydaki çocuklar 2 kelimelik cümle kurarlar diyo amaaan ne bileyim yaa Allahım hepimize sağlıklı akıllı fikirli büyütmeyi nasip etsin 🤲🤲