yyasolii Kızlar 40 günlük bebeğimin göbeği bu şekil neden olabilir ! [https://img.imgyukle.com/2023/10/16/yoTi5c.jpeg](https://) 
designermoms yyasolii sakın parmağınla ya da başka bir şeyle bastırma göbek fıtığı olmuş benim kızımın da vardı hatta dışarıda ceviz kadardı çok ıkınmaktan ya da ağlamaktan oluyor bizim gaz ıkınmasından olmuştu ama acımıyormuş korkma rutin doktor kontrolünde baktır doktor parmağıyla bakıyor içeri giriyor mu diye girmesi iyi bir şey diyor 2 yaşına kadar takip ediyoruz diyor ama bizim 3 aylık olunca kendi kendine küçülüp normal göbek deliği gibi oldu korkma yani Bunun 3 katıydı düşün kendi kendine geçti acımıyor diye çok stres yapmadım Sadece bastırma çevrende gazlı bez yok para bilmem ne koy diyenler olursa dinleme sakın bana iki doktor da hiçbir şey koyma sakın dedi sağlık ocağındaki ebe gazlı bez koy diye anlatmaya başladı doktorumuz istemiyor dedim tamam o zaman dedi Bebeğin gazlıysa olabilir biz de koliktik 3 aylık olunca bitti orası da küçüldü
yyasolii ppzeynep neyden olur of moralim bozuldu yeni gözüme çarptı dünden beri masaj yaparken ağlıyordu
Cocukgelisimcimomy yyasolii bezi bebislerde iç katmandan dolayı olur ağrı vs gerekmez , çoğunlukla 1-2 yaşında falan geciyor zaten yada doktor eliyle düzeltiyor ve kesinlikle siz ellemeyin,temiz tutun. Ciddi bir durum değil bazı bebeklerde oluyor
yyasolii designermoms anladım canım teşekkür ederim içim gitti gazı çıksın diye masaj yapıyordum normalde ağlamaz şimdi yırtınır gibi ağlıyor kendimi suçladım nasıl farketmeden diye ama gözüme çarpmadı dikkat etmemişim