Kızlar 1 senedir Yasmin ile korunuyorum migren atakları yüzünden doktora gittim ve artık bırakmam gerektiğini söyledi bu hapı. Bırakacağım prezervatif düşünüyorum. Diğer yöntemler spiral benim için sıkıntılı bişey. İmplant içinde şuan durumum yok toplu olarak ignelerde haptan farksız olduğu için kullanamam. Geriye prezervatif kalıyor. Bu yöntemle korunanlar ne zamandır korunuyorsunuz?