5 ay 26 günlük . İlk defa böyle bir gece geçirdik halada devam ediyor . Dün akşam saat 9da uyuttum uyuyana kadar 10 bcuugu buldu . Normalde uykusu gelince bu kadar direnmezdi uyurdu ama ara ara kalkardı sallardim tekrar uyurdu . Dün öyle olmadı neyse on buçukta uyudu dye sevindim saat 12 ye kadar hiç uyanmadı bende tam uyuyacaktim kızım uyandı salladım tekrar uyudu sonra hep o ksiir döngüde gittik beşikten aldım yanıma koydum pispisladim uyumadı yere yorgan serdim orda da pispisladim yine uyumadı sabah saat 7 bcukta belki bir yeri ağrıyor dur dedim calpol.verdim sonra uyudu saat 11 olmamıştı uyandı (ara ara yine uyaniyordu tabi ) . 11den beri hala uyanık . Gece boyunca hiç uyumadı gözü kapalı ama ağlıyor emzigini sürekli atıyor mama verdim yedi yine uyumadı . Ne yaptıysam uyutamadim . Burnu tikalidr burnunuda açtım yok uyutamadım. Az önce uyutayim dedim salladım gözü kapalı ağlıyor sürekli muhtemelen bir yeri ağrıyor ben dişinden şüpheleniyorum. 2 gün snra aşısı var o zamana kadar düzelmezse orda sorucam ama merak ediyorum yani sebebi ne olabilir başına gelen var mı . Bu arada calpol vermeden önce ateşi ölçtüm 37.3 çıktı hiç bişey anlamadım ilk kez böyle bsey yaşıyorum. Bu ikinci çocuğum ama anlam veremiyorum bı turlu neden böyle olduğuna 🥺