Sena0 acıbadrm sigorta yaptırıyorum doğduğundan beri 10 tanr muane hakkını geçen sene 2 tane oda konrol muanesiydi bu sene hiç kullanmadım hazıranda yeniliyoruz . 3 yaş kreşe başladımı bılemicem durumu ama iyi bi dr varsa her hasta oldupunda çağırmaz zaten biz annelerde hastalığı ciddimi atlata bilcekmi anlıyoruz . Sadece çocuk yaptırdım ben bu arada belirteyim istedim 🙂