Teda 1 yasındakı kızım. Dün arkadasımın cocugu bıze geldı aralarında 1 ay var o kücük. Kızımın dün onu ısırmasına şahit oldum takip ettim bize ve ona yakın herkese yapıyor bu hareketi. Nedir nasıl çözüm bulabılırım yardımcı olur musunuz
bunemeselaa Teda bizimde 14 aylık ve sevgisini sinirini genelde ısırarak gösteriyor bu ara azalttı önceden daha çok ısırıyordu acaba dişlerden dolayımı bilmiyorum ki.
Teda Bende öyle düşünüyorum hiç daha once boyle görmemiştim onu battanıyesını bıle ısırıyor tahmınımce dişleri zorluyor
BalkizimBaloglum2 Benim oglumda 1 yasinda beni devamli isiriyor artik kizmaya basladjm gerçekten canimi yakmaya basladi hayir diyorum amaanlamiyor inşallah gecicidir