newmomhello Ben sadece iki gün kullandım, adet düzensizliği, cinsel isteksizlik ve baş dönmesi yaptı. Bıraktım direk
E_Defne Sila_12 evet canm ama ben emziren anne hapı kullandgm icin 28 adet olsamda olmasamda iciyorum adetkiykendr iciliyor
Reyhan34 benuykukadiniyimm merhaba bende yasmin almayı düşünüyorum doğum yapalı 5 ay oldu 5 aydır prezervatif korunuyoruz adet oldum bugün düzenli oluyorum her ayın 20 21 inde bu ilaca adet bitince mi başlamam gerekiyor ve adetimi düzensizleştirirmi acaba bilginiz varmı acil dönermişsiniz bana
benuykukadiniyimm Reyhan34 adetinizin 2. Günü başlıyorsunuz kullanmaya. Hergün aynı saatte içiliyor.Valla düzensizlik konusuna gelirsek yapıyormuş bazı kişilerde.Sizde yapıp yapmayacağını deneyerek anca anlarsınız.Çünkü herkeste yapmıyor bende yeni kullanmaya başladım ne desem yalan olur.Ama şuanlık bir düzensizlik yapmadı ☺️
Reyhan34 benuykukadiniyimm adet bitince kullansam olurmu adeti keserse birde zaten çok şiştim adete yakın şişkinlik çok oluyor vücudumda yeni yeni akıyor şuan kan yarın çoğalacak
benuykukadiniyimm Reyhan34 olmaz bence siz yinede kullanılması gerektiği gibi kullanın.Sonuçta herkesin vücudu bir değil belki düşündüğünüz gibi olmaz bir kere deneyin öyle çok yan etki kanama vs. yaparsa başka hap kullanırsınız.