Selmabykslvi benim ailem hepimiz için kestirmiş. Eşimin ailesi ise bilmez mesela. Durumun varsa kestir derler. 7 yaşına kadar süresi var birde akika için. Bizde sünnet farz için değilde hani sağlıkla doğdu şükürler olsun, ömrü bahtı güzel olsun, hep gülsün hiç ağlamasın niyetiyle kesilir.