Benim bebeğim de 13 aylık evde yürüyor ama uzun süreli gidemiyor belli bir süre ayakta kalıyor belli bir süre yürüyor sonra tutunuyor yani dışarda yürümesi için erken olduğunu düşündüğüm için almadım çok hızlı büyüyorlar bu ay olan ayakkabı öbür ay küçük gelebilir artık tamam dışarda da tutunmadan kendini idare edebilir yürüyebilir dediğimde tam ayağına göre güzel bir ayakkabı almayı düşünüyorum şuanda ayakkabısı var dışarı çıkarken giydiriyorum ama soğuktan korusun diye takıyorum ayağına öylesine