eymenin_annesi34 4 aylık bebeğe bunu mu önerdi doktorunuz? Özellikle her bebeğin yaşadığı şeyler bunlar. Anlam veremedim gerçekten de… bir de daha çok küçükler yani evet uyku problemi çok oluyor ataklarda özellikle, büyüme ataklarında bebeklerimiz fiziksel acı da çekiyorlar. Kullanıp kullanmamak tamamen sizin takdiriniz fakat doktorum bana bunu önerseydi, doktorumu değiştirirdim. 11 aydır sürekli uyku problemi yaşıyoruz, bir hafta bildiğiniz 7 gün uyumadı atak periyodunda olduğu için (ki uyuduğu zamanlarda uykusuzluk alışkanlık haline geldiği için saatte bir uyanır geceleri de desteğini arar uyumak için emzik ya da pış pış) buna rağmen kullanmazdım. En iyi anne benim ben çok sabırlıyım yorumu değil yazdıklarım, sadece bir öneri…