Melikelcll Hanımlar 4 aylık bebeğim var mama içmiyor. Aşırı diş ağrısı çekiyorum parol dışında bir şey vermedi doktor bir de düşük doz antibiyotik geçmedi ağrım napabilirim
Ozlem2904 Melikelcll valla canım parol ve fircalama.. şekeri soğuk yada çok sıcak şeyler tuketmemeye bak
ferideasya29 Melikelcll Bebeğini emzir öyle git dişçiye iki saate kadar anestezinin etkisi geçmiş oluyor emzirdiğini söylersen safecain diye bir anestezi var onu vururlar işlem sonrası uyuşukluk geçtiği zaman emzirebiliyorsun
Melikelcll Aryamlinamom yapıyorum ama artık fayda etmez oldu memleketteyim bir de kendi evimde olsam direkt doktora gidip dişimi yaptırırdım
Melikelcll Ozlem2904 bi lokum yedim tetikledi sanırım ağrıyı. Teşekkür ediyorum canım alveres içsem olmaz mı
Aryamlinamom Melikelcll çok geçmiş olsun çok iyi anlarım keşke Bi çözümü olsa ama emzirdigumiz için imkanlarımız kısıtlı oluyor maalesef
Melikelcll Ozlem2904 parol hiçbir etkisi yok ağrıdan uyuyamıyorum doktor antibiyotik verdi ama nafile fayda etmiyor bakalım sabah ola hayrola