aselinanesii benimkide bana çok düşkün olduğu için başlarda zorlandık 3hafta kadar ağlayarak gitti okula. Ama içerde gayet iyi çıkarken gayet mutlu. 2gün oryantasyona ben götürdüm içeri girmedi ağladı hep, okul başlayınca sabahları eşim bırakıyo ondan ayrılmada sorun yaşamadığı için. Şuan haftasonu başımızı yiyo okula ne zaman gitcem diye 😊 benim içeri girmemi istediği için ve bu durumu daha da zorlaştıracağı için okula annelerin girmesi yasak kapının yanında durabilirim sadece sınıfa seninle gelemem dedim