jerryy43 Üstteki ikili olan şardonlu içleri yumuşacık. Diğerlerinin ikisi hello baby ikisi yurtdışından geldi şardonlu olanlar da öyle. En soldaki benekli 3 ay fakat kalıbı küçük oda yenidoğanken giyiliyor