Kızım 1 yaşına girdi doktorumuz artık yavas yavas devam sütünü kesip inek sütünü ver dedi ama ben çevremdeki annelerden duydugum kadarıyla cogu 2 yaşına kadar devam sütü kullanıyor bazılarıda inek sütü verince alerji yaptı falan demiştü kızım günde 3-4 kere içer 150ml olcak şekilde yani ne yapsam bilemedim şimdi inek sütüne geçsem 150 ml dört kere ağır olmaz mı inek sütüne nasıl geçiş yaptınız tecrübelerinizi yazarsanız sevirim