Aselminaaa Elazeynep1 sallıyor musunuz peki sallamadan uyutmaya alıştırdım seviniyordum iki gündür mecbur kaldım sallamaya öyle sakinleşti 🥺
Elazeynep1 Aselminaaa sallıyodum önceden atağa girdiğinden beri sallamak istemiyor memede uyuyo ancak ayrılınca uyanıyor ağlıyor
Elazeynep1 Aselminaaa inan o kadar yıprandım ki anlatamam doğduğundan beri gaz sancısından kıvranıyor 1 haftadır kendi kendine kaka yapmıyor müdahaleyle yaptırıyorum bu akşam artık çığlıkla uyudu zor bela
Aselminaaa Elazeynep1 aynen yani 3ncü ay bu kadar sürüyorsa 4ncü ay atağı ne kadar sürer tahmin bile edemiyorum