Nur2227 osanit kullanımı mantığı nedir acaba, bebeğin yutmasi mi gerekiyor ağzında eritmesi mi gerekiyor lütfen kullanmış biri olarak yardımcı olur musunuz. Bebeğim beş aylık. Osanit diş topu ağzına koyuyorum anında yutuyor. Doğru kullanımı nedir acaba?
Sedoa_ Nur2227 ağzında erimesi gerekiyor ağız içini ferahlatıyor. Dişiyle dudağı arasına koyun tükürükten erir. Benim kızım da bazen yutuyor o zaman işe yaramıyor pek. Kendim denedim biraz alıp ağızda ferahlık hissiyle sakinleştiriyor