Batuhaannn deryaguzex ya sarılık olacaktı o yüzden mama ve meme verdim ilk zamanlarda şimdi biberondan fazla gelmesine alıştı bide o emmedikçe sütüm azaldı o yüzden de emmiyo biraz beni diye düşünüyorum. Sütüm yetmiyo sanırım ona da sinirleniyo