Azra_zumra_ benim kızım doğumdan itibaren hep kustu her beslenme sonrasinda. Ya çok yediği için ya da hep yeni doğan bu kusar dediler. Ama sonuç olarak ek gidaya gecince yogurt tadimindan sonra asiri derecede kızarıklık ve egzama ve pişik olunca anladık ki bebegimin inek sütü proteinin alerjisi varmış. Tabi o sure içinde degisik şekillerde sut urunlerini test ettik. Rapor çıktı ve alerji mamasi içmeye basladi ve sonrasında kusma yaşamadık.