ozmel Ay aşısını cuma günu olmuştu 3 gün sonra banyo yaptirabilirsiniz denmişti yarın banyo yaptırıcam dikkat etmem gereken bişey var mı normal bir şekilde banyosunu yaptırabilirim dimi