_Clekli-avokad Kimse linçlemesin hiç hiç çekecek halim ouk Yahu 3 gündür yaptığım yemekler ya olmuyor ya yanıyor ya fazla , ya eksik birşeyler ne diyor ne oluyor.😵💫😾
Nezzz_ _Clekli-avokad Ölçü ile yapın bence ben pilavı bile bardak hesabı ile yaparım biranda boca ile dokunce fazla oluyor ki pilav gbı bısey şişp cogalan bırsey ona dıkkat ederım.. Diğerlerini tarıflerını kontrol ederek yapın neye ne kadar koymak gerek birde harlı ateste pişerse tabi yanar kısık her zaman ideal kaynayana kadar yuksekte sonrası dusuge alırım her zaman..Bu hem tencereyede zarar belki tencere kaynaklıda olabılır çok deforme olduysa eğer sebepler cok dıkkat verılerek yapılırsa gayette lezetti olur bence🥰🥰
mom-1 Kankalar bunun dogumla ne alakası var yaa sizin dikkatsizliginizle alakalı daha odaklanıp yapın yemeklerinizi 😂😂
_Clekli-avokad Nezzz_ dikkat ederek severek yaparım aslında. Son bir kaç gündür bu şekilde. Yorum için teşekkürler dikkate alacağım💞
Oburiks _Clekli-avokad Demekki el lezzetiniz da malum günlerini yaşıyor 😂😂 Geçer canım arada olur böyle şeyler , sürekli güzel yaparsak kocalarimiz hep daha iyisini ister. Arada bozalım ki güzel yaptığımız zamanlara şükretsin😂😂