Kızlar bebeğim 2 ay 8 günlük normalde gunduz uykuları en fazla 15 20 dk sürüyordu ve surekli mız mız uyanıktı gecede 10 gibi uyurdu ama en gec 2 saatte uyanıp acıkırdı. Dün gündüz ilk kez 3 saat kesintisiz uyudu. Gecede 12 de uyudu ve sabah 5 e kdr uyanmadınbende surekli uyanıyor diye alarm kurmamıstım 5 saatte acıkmamıs mıdır cok vicdan yaptım cok ac kaldı diye ?