bebegimherseyim_ uyuyamıyor olabilir mi? Benimki de 4bucuk Aylık damağı çok kaşınıyor o yüzden uyumakta zorlanıyor müzik açıp söyleyerek kucağımda dans ediyoruz neredeyse yarım saat , sonra iyice yoruluyor gözleri kızarıyor hemen emziği verip yatağına koyuyorum dönüp uyuyor. Bize doktorumuz tok olduğundan eminsen bebeğin ağladığında yor onu öyle uyut dedi. Gerçekten de uykusu acı geliyor bunun. Bide ben bir aydır ayakta sallamayı bırakıp kendi kendine uyumasını sağladım beni de arıyor yanında o yüzden tülbent veriyorum eline hemen yan dönüyor emziği ağzında tülbenti de koklaya koklaya uyuyor