Ben arcelik kullanıyorum cok memnunum. Annem de kayınvalidem de arcelik kullanır.
Deterjan çok önemli. Ben fairy ve ya finish powerball kapsül şeklinde olani kullanıyorum. Memnunum
Makinemden asla tuzu parlatıcıyı eksik etmem. Bu ikisi yoksa aman bu seferlik böyle idare edeyim bile demem bardaklar mahvolur diye😅