Kızlar bu yıl anasinifına başladık 1 leri yazmayı öğreniyoruz aslında çok iyi biliyo ama ders yaparken görseniz ne eli kolu nede çenesi durmuyo sacma sapan hareketler ve sozler soyluyo hic susmuyo simarik hareketler yapiyo yani dikkatini derse asla vermiyo biliyorum kolay değil daha çok küçükler ama aslinda cok akilli bi cocuk sadece dikkat bozukluğu var sanırım nasıl atlatabiliriz bu durumu tecrübesi olan varmı