Kızlar bebeğim 4 buçuk aylık,ozellike bir son bir aydır her uykuya geçişte sürekli ağlıyor uykusu var biliyorum ama direniyor alıyorum kucağımda sakinleştiriyorum ama yok yatırınca tekrar cirlamaya başlıyor,sanki canını acıtıyormuşum gibi o kadar çok yoruldum ki ne yapacağımı şaşırdım artık bende onunla beraber ağlıyorum