Durusmom23 biz sadece tadım kısmını 5.ayda yaptık şimdi 6.aydayız iki öğün yaptım ama azar azar sabah ve akşam ilerledim yeni deneyeceğim bir şey olduğunda da sabah yerine verdim akşam çorba tarzı çünkü artık sütün yetmediğini anlıyorsunuz bi kaç güne 7aylık olacağız ona göre arttıracağım