Kızım 9 aylık oldu ama iki haftadır felan berbat kötüydü gece uyumuyor uyusada iki saatte bir kesin kalkıyor açmı desem sürekli emiyor ek gıda almıyor hatta sütü biraz kusuyor bile yetmese anlarım çok huysuz gündüz de hep kucak istiyor sürekli esniyor ama uyumuyor doktora sordum diş diyip duruyor ama diş gibi değil sanki çünkü damaklarda şişlik yok ben anlamadım perişanım sabah 4 5 gibi uyuyor sonra 9 da uyanıyor ama arada emmeleri var gündüz sadece bir kere bir saat uyuyor ben ne yapcam bilmiyorum eşimde şikayetçi başka odada uyuyor işe gidecek sabah adam yazık uzun oldu kusura bakmayın lütfen ❤️🌸