CaninannesiCemre -Eraymoms- Biz de yaptırdık kansızlık dışında her şey yolunda idi çok şükür,kan damlamızı günde 2 ye çıkardık
CaninannesiCemre -Eraymoms- en azından neyi eksik neyi tam görme şansınız oluyor ona göre ilerliyorsunuz
-Eraymoms- CaninannesiCemre bende baktırıcam öğlen çok aglicak diye bir yanım üzülüyor 🥹 ama sağlık söz konusu yani mecbur olucak
CaninannesiCemre -Eraymoms- o hiç belli olmuyor inanın ,ben de ağlar dayanamam diye babasını verdim yanına duvarlar rengarenk falanmış,sohbet muhabbet derken çok ağlamamış biizmki 🤗içiniz rahat olsun
Merveeofs Biz yaşında yaptık. Kan damlası kullanıyordum o zaman son birkaç aydır ona rağmen tüm değerleri iyiydi şükür. Ama yine de demir, d ve b12ye devam dedi doktorumuz
Merveeofs -Eraymoms- aynen o zaman ilk defa verdi bize. İçilebilir ampul verdi 5 aylık her ay 1 tane şeklinde
-Eraymoms- CaninannesiCemre yaa ne güzel inşallah Bizimde öyle 🥹olur canı çok tatlıdır çığlık kiyamete sokar heryeri 😅