Oğlum hasta oldu 3 gündür kusuyo ateşi var sürekli 3 kere doktora götürdüm üçüde hafif grip geçiriyo boğazı biraz kızarıp ateş normal dedi gönderdi Calpol ver dediler 4 saate bi veriyorum ama ateş düşmüyo hiç bişeyde yemiyo su bile içmiyo bezleri hep boş meme emiyo sadece sevdiği şeylerde yaptım asla yemiyo sevdiklerini bile yediği zamanda 3-4 kaşık yiyip sonra kusuyo hemen bezleri hep boş azıcık çiş oluyo napcam çok üzülüyorum yine götürsem doktora yine aynısını dicek