Merhaba hanımlar :))
Artık kilom, giydiğim hiç birşeyin eskisi gibi olmaması çok canımı sıkıyor. Boyda kısa olunca kilo daha bi fazla duruyor.
52 ile hamile kaldım 68 ile doğuma gittim. Doğumdan sonra 62 ye düştüm ve hala oradayım oğlum 5 ay 10 günlük oldu. Emziriyorum gram oynamıyor ama aynı zamanda da yiyorum sütüm olsun diye. İlk 5 ay fazla gözüme batmıyordu tek derdim oğlumu beslemekti. Ama artık kendimi iyi hissetmiyorum. Çevrede moral bozuyor fazlasıyla. Emziren anneler yardımcı olun eski kiloma dönmek istiyorum neler yapıyorsunuz sütünüz etkilenmeden 🥺🥺🥺