Memede süt yokmuş gibi mi davranıyor, benim sanki çekiyor gelmiyor ağlıyor mıyaklıyor gibi davranıyor son 1 haftadır. 3 ay 1 haftalık bebeğim. Aç kalıyor diye düşünüp mama aldım. Mamayı ağzına sokmuyor biberonu zaten hiç kabul etmiyor. Süt kaygısı yüzünden iyice gelmez oldu sanki. Nasıl bu mamayı yedirebilirim ben bu bebeğe ? Tadını sevmiyor galiba