Kızlar bebeğim 6,5 aylık ek gıda sürecine tam yeni yeni alışmaya başlarken dişleri onu çok zorlamaya başladı. Severek yediği şeylere şimdi ağzını kapatıyor. Mamasınıda 3 saatte 1 60-90 ml arası anca içiyor. Bi tek gece uykuluyken 150 ml içerebiliyorum. Kızımın akşam saatlerinde damakları daha çok kaşındığı için gündüz en azından besleyici bir kahvaltı yaptırmak istiyorum. Ama seçici her şeyi yemiyor. Bebişlerinizin severek yediği şeyler var mı ?