aselliyam23 biz de eşim yönetiyor 😅. Şöyle ki ; eşim ve ben çalışıyoruz . Ancak ben kazandığım parayı eşime vermiyorum , eşimin de bu yönde bir talebi yok . Genel anlamda evin sorumluluğu eşimde . Ben kazandığımı kendime ve kızıma harcıyorum . İkimizde maaşlı çalışan değiliz , o yüzden sabit bir gelirimiz olmuyor . Eğer öyle olsaydı belki daha farklı olabilirdi .