Kızlar kızım 4 yaşında ve 13 kilo ağzına sebze et çorba hiç bişey sürmez tadlarini dahi bilmez aç aç gezer iştah açıcı şuruplar macunlar denedim ama işe yaramadı doktora götürüyorum kan degerlerine bakıp çinko yazıp gönderiyorlar hiçbir faydası olmuyor çocuk genel olarak çok iştahsız yani ankarada özel devlet fark etmez iyi bir çocuk doktoru öneriniz varmı a dan Z ye herseyine bakacak tam teşhis koyabilecek