Nacafa
Nacafa bu ülkede evet devlet hastanesi var ama ne durumda olduğundan haberiniz yok sanırım şöyle söylim 300-400 hastaya sadece 1 dr bakıyor ve o sırayı beklerken başka hastalıklara yakalanma ihtimaliniz yüzden seksen doksan,sadece bi kusma belirtisi için bunu ihtimal olarak düşünmemem mi sorun oldu ! Tabi ki gerektiğinde devlete gidecez ama hem sadece bi kaç belirti varken ve sağlık sigortamız varken devlete gitmediğim için özür dilerim hanımefendi. Geçmiş olsun diyeceğiniz yerde şu üsluba bak