Sol taraflı hidrosel var bebeğimde,sadece testisinde şişlik vardı bugün baktığımda kasığındada şişlik farkettim testisindeki şişlik azalmış kasıgı şişmiş ödem gibi dolgun başına gelen varmı acaba,geçen hafta ultrason çektirdik bir sıkıntı yoktu 2 yaşına kadar beklicektik hidroselin geçmesi için tekrardan gidicez doktorumuza buradanda bilgi almak istedim