elif4545 bebeğim 10 aylık hemoglobin değeri 8.1 çıktı ocean microfer damla kullanıyorduk ama fayda etmemiş doktor ferrozinc yazdı ama onuda içmiyor. Bebeğinizin severek içtiği ve kan değerini yükselten marka öneriniz var mı
irva elif4545 Vitagil demir damla.Demir oranı diğerlerinden daha yüksek.Ayrıca kabız yapmaz dişte leke yapmaz.Keçiboynuzu özlü olduğu içinde oğlum 1 yaşına kadar severek kullanmıştı.Hiç değerlerinde de sorun yaşamadık çok iyi.