Bizim biraz alerjik bünyemiz var maalesef kayısı muz oyuzden biz mecbur bir kaç gün üst üste yediriyoruz bakmak için şimdiye kadar hep ilk günde zaten belli etti kendini ilk başta sadece öğlenleri veriyordum mama ile birlikte sonra hem öğlen hem aksam vermeye başladım önümüzde ki haftada sabah öğle aksam vericem