Öncelikle 2 çocuklu bir anne olarak şunları söylemek isterim
Bütün anneler, anne olmakta kolay değil ama bebek yerinde olsanız neler olurdu diye de bi empati yapın derim o zaman biraz daha sabır geliyor insana. Muhtaçlık zor çünkü:) konuşamıyor derdini anlatamıyor.
Evet zor insanlığınızı kaybetmiş gibi hissetmek çok normal Ama siz anne olarak dünyanın en zor işini başarmaya çalışıyorsunuz hiç bir şey bilmeyen bir minik insan bağırsaklarını dünyaya sürekli beslenmeye alışmaya çalışıyor kendini güvende hissetmek için size yapışık olma hissi onlarda çok yoğun. O yüzden evi işleri temizlik yemek vs her şeyi salın. 1-2 ok tuvalet molanızda da ağlarsa da ağlasın bebek bu her türlü ağlıyor çünkü altınıza yapacak değilsiniz :)) yiyecekleriniz de yanınızda bir tepsiyle tutmanız belki iyinizi kolaylaştırır. Telefonunuza da tv kumanda uygulaması yükleyin kolaylık oluyor :)