yagizcinarsmom Gün verdiğimiz topuk kanı sonucunda tsh değerimiz 8 çıkmış 5 i geçmemesi gerekiyormuş internette de çok kötü şeyler yazıyor gelişim geriliği falan çok korkuyorum ikinci kez verdik sizce düzelmiş midir bugün yarın arar ebe ama aklıma geldikçe delirecek gibi oluyorum anksiyetem var kötü şeyler geliyor aklıma 😞😞😞
zumra-19 Benim bebeğimin kuzenimin bebeğininde ilk değeri yüksek çıkmıştı ikincide düşük çıkmıştı olabiliyor merak etmeyin ikincide düşük çıkar inşallah
yagizcinarsmom zumra-19 canım inşallah ya eşimle beraber depresyona girdik resmen 10 gündür içimiz hep buruk umarım normal değere düşmüştür