-Eraymoms- Oğlum 9 aylık eczaneden aldım bu damladan bana söylemedi kaç damla kullandığını bende sormayı unuttum 9 aylık bebeklerinize siz kaç damla kullanıyorsunuz
Civcivlerim_ -Eraymoms- ben damla şeklinde değil de fıs fıs şeklinde kullanıyorum canım. Zaten 1 yaşına kadar 400 Luk olanı kullanıyoruz. O da günde bir fıs yetiyor
pinkooo_02 emreozdemir merhaba oğlum 23 aylık kış geldi d vitamini kullanmak istiyorum 600 lükmü almam lazım
emreozdemir pinkooo_02 merhaba 1 yaşından sonra 600 IU kullanılabilir diye biliyorum yine de çocuğunuzu takip eden doktora sormanız en doğrusu :)