minnosvetontis oğlum ekim’de 4 yaşını doldurdu, devlet kreşine yazdırdık asla durmadı almak zorunda kaldım, şimdi haftada bir aynı kreşte kitap okuma programına katılıyoruz yine etkinlikli güzel bir program bi orda duruyor. onun dışında evde kitaplar oyuncaklar biraz da sokakta scooter sürüyor, çoğunlukla da babaannesinin mahallesinde arkadaşlarıyla oynuyor. şimdilik böyle iyi ama havalar iyice soğuduğunda artık dışarda oynayamayacak bakalım ne yapıcaz