Gunesaryamom haticenurrr ben kullandım kafasinin bir tarafı düz oldu 😕 kesinlikle 2.3 yaşına kadar tavsiye etmiyorlarmis bence kullanmayın 🥺
Seda23Yusuf queenmerve ayağımda sallıyorum uyuyunca yastiktan alıyorum 2oglumada uyurken yastık kullanmadım 2bucuk yaşında kullandım şuan 3bucuk yaşında diğeri de 10 aylik