Esralparslan1 Kızlar merhaba 18 aylık oğlum kansız doktor bunu yazdı ama aşırı derece de kabız yapıyor kullanan var mı aranız da ??
Esralparslan1 Tugce0142 evet onuda okudum nasıl memnunmusunuz kabızlık yapıyor mu bir de kaç aylık bebeğiniz değerleriniz yükseldi mi
Tugce0142 Esralparslan1 hayır kabızlık yaşamadık 4.5 aylık bebeğim yeni başladık zaten hiç sıkıntı yaşamadım severek de içiyor