perilice_1 6 ay 4 günden merhaba. Bu zaman da atak falan var mı bilmem. Aynı senaryoları bizde yaşıyoruz. 150 ml içecen bebeğim 90 a kadar zor içiyor. 1 aydır ek Gıdaya da başlamıştık. Kaşığı gördüğü gibi ağzını kitliyor. Özellikle geceleri 10 dan sonra ağlama krizleri uyuyamama hele geçen hafta zar zor uyutuyorduk 1-1,5 saat sonra geri ağlayarak uyanıyordu. Geceleri de öyle bir uyanıyor ki sanki biri bir yerini kesiyor. Nasıl sakinleştireceğimizi şaşırıyorum eşimle. Cumartesiden beri de hasta. Üşüttü sanırım. Ekstra bi ağlama krizlerimiz ve iştahsızlığımız var yani. Bende kafayı yememek için kendimi zor tutuyorum….