Beykent Hastanesi nde doğum yaptım,yoğun bakım zamanından beri Özlem Özpenpe doktorumuzun takibindeyiz. Kendisi cumartesi pazar 7/24 hastanede ne zaman yardıma ıhtıyacım olsa telefonla whatsappla bıle yardımcı olur.Gereksız hıc bır testi,işlemi yaptırmaz fazladan. Çok severiz kendısını.Bızım özel sağlığımız olduğu için güncel muayene ucretını bılmıyorum.