Esrelf Normal canım o akıntılar. Kızım bir hafta boyunca adet kanaması gibi kan geliyodu bezine damla damla. Bende doktora gittim normal dedi geçer dedi ve geçti. Ne akıntısı kaldı ne kanaması. O beyaz beyaz şeyleride ıslak mendilin ucunu katlıyorum hafif kalın şekilde yavaşca siliyorum. Her bezini açtığımda bakıp temizliyorum. Kaka, krem vs kalıntısı kalıyo çünkü temizlemek gerekiyor. Ne kadar yıkasakta tam temizlenmiyo.