Kızlar merhabalar benim sütüm bebeğim 4 aylıkken emmeyi azalttığı için azalmaya başladı sağım yaparak aynı seviyede tutmaya çalıştım sadece geceleri emzirebildim bı sure sonra onu da kesti haliyle bu dönemde mama başladı şuan mamaya da çok düşkün değil 6 aylık oldu memeyi açıp emmek istiyor fakat süt 20cc filan az geldiği için kızıyor bu sefer sütümü tekrar nasıl getirebilirim daha önce bu durumu yaşayan oldu mu