Bebeğimle birlikte tadımları tamamladık doktor tavsiyesiyle birlikte bebeğim sadece anne sütü aldığı için 5. Ayda ek gıdaya başladık allahın izniyle 1 hafta sonra 6 aylık olacağız peki öğünler nasıl olmalı hangi öğünde neyi ne kadar vermeyelim yardımcı olabilir misiniz