Kremden ziyade önerim popoyu etlerinin arasını kuru tutmanız. İnsanlık hâli olabilir belki ilk bebeğinizdir bunu atlamış olabilir misiniz. Bir arkadaşım da böyle yana yakıla pişik kremi ariyordu bebeği 3 aylıkken sorunun sadece kurulamakta olduğunu anlamıştık mesela..yok kuru tutuyorum zaten diyorsanız da ben baştan beri arko tüp krem kullanıyorum hiç pişik olmadı. Hafif kızarıklık olunca sürerim geçer